Subject: RE: 241111_EER2457UAS_14-15.NOV_PAKRI_VaP
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Nov 2024 14:53:12 +0200

Tere!

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, November 11, 2024 2:39 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>; [email-masked]
Subject: FW: 241111_EER2457UAS_14-15.NOV_PAKRI_VaP

Tere

Edastame kooskõlastamiseks UAS ala Pakri poolsaarel.

Ämari poolne kooskõlastus on saadud. Allkirjastas lennujuhtimislüli ülema
asendaja.

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Kadi Kreek <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 11, 2024 2:21 PM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 241111_EER2457UAS_14-15.NOV_PAKRI_VaP

Tere

Edastan kooskõlastatud taotluse.

Lugupidamisega

Kadi Kreek

nooremleitnant

Ämari AIS

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372  7173414

From: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 11, 2024 12:44 PM
To: Kadi Kreek <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; KV Jagatud
LB ATC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: 241111_EER2457UAS_14-15.NOV_PAKRI_VaP

Tere

Edastan UAS ala Pakri poolsaarel taotluse 14-15.nov.

Soovitud ala jääb sisse Ämari CTR-i ning kõrguseni kuni 1700ft amsl.

Palume kooskõlastuseks digitaalselt allkirjastada.

Parimaga

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.